دیزل پرکینز انگلیسی


دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس


دیزل پرکینز انگلیسی با حدود یک قرن سابقه یکی از خوش نام ترین شرکت های ساخت ژنراتورهای دیزلی در انواع مختلف می باشد. به دلیل کارایی بالا، سوخت کم، نویز و صدای کم، سیستم خنک کننده پیشرفته و گارانتی مناسب از پرفروش ترین شرکت های حال حاضر دنیا می باشد. ژنراتورهای دیزل پرکینز انگلیسی برای تولید برق تجاری، ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و مسکونی مناسب هستند و مطمئنا یک ژنراتور دیزل پرکینز انگلیسی برای جوابگویی و رفع نیاز شما به برق هنگام قطعی آن مناسب می باشد. ژنراتورهای دیزلی پرکینز انگلیسی در میان ژنراتورها به کیفیت بالا، کارایی و قابل اطمینان بودن شناخته شده می باشند.

دیزل ژنراتور ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به کاربرد و مصارف ضروری در موارد گوناگون خریداری شده و مورد استفاده قرار میگیرند. مواردی مانند موتورهای بنزینی و دیزلی که هر دو از طریق احتراق داخلی کار میکنند. از بین این موارد قصد داریم تا شما را با دیزل پرکینز انگلیسی آشنا نماییم.

توضیحاتی در مورد دیزل پرکینز انگلیسی:

دیزل پرکینز انگلیسی ساخت انگلیس می باشدکه با ژنراتور استمفورد اصل ساخت انگلیس کوپله گشته است. نام دیزل پرکینز انگلیسی برگفته از موسس و بنیانگذار این دیزل یعنی فرانک پرکینز (Frank Perkins) می باشد.برنامه های توسعه مستمر باعث شد یکی از پیشرفته ترین و جامع ترین موتورهای دیزلی از جمله دیزل پرکینز انگلیسی ساحته شود و در دسترس قرار گیرد. این محصول دارای سیستم سوخت قوی و توانایی و عملکرد عالی است.

مزایای دیزل پرکینز انگلیسی:

 از مزیت های موتور های دیزل پرکینز انگلیسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 طول عمر بالا

 راحتی در نصب و راه اندازی

 راحتی در حمل نقل

 دارا بودن لوازم یدکی

 قیمت مناسب

 هزینه عملیاتی پایین

 عملکرد چشمگیر دیزل پرکینز انگلیسی

 مصرف سوخت کم

دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس در ایران

این محصول با کیفیت و محبوب همواره یکی از دیزل ژنراتورها ی پر طرفدار در بازار ایران می باشد. در زمینه موتورهای دیزلی در ایران یکی از برندهای معتبری که همواره مشتری و طرفداران زیادی نیز داشته است ،دیزل پرکینز انگلیسی (Perkins)می باشد. شرکت های تولیدی و صنعتی پرکینز در واقع زیر مجموعه یا شعبه ای دیگر از شرکت کاترپیلار می باشند.

تمامی محصولات پرکینز انگلیسی موجود در ایران کوپله شده بوده و سوار شده روی شاسی فولادی می باشند. این دیزل کاربردی به همراه تابلو کنترل و حفاظت موتور و ژنزاتور بوده و باک سوخت آن داخل شاسی تعبیه شده است. دیزل پرکینز انگلیسی همچنین مجهز به اگزوز صدا خفه کن و لرزه گیر های زیر شاسی نیز می باشند. باتری و کابل های اتصال آن جهت استقرار روی محل نصب ، قرار گرفته اند.

* تابلو دیزل پرکینز انگلیسی موجود در بازار ایران عملکرد کنترل و حفاظت دستگاه را نیز دارند. لازم به ذکر است که میتوان در صورت لزوم از طریق سفارش و درخواست دیزل پرکینز انگلیسی مورد نظر خود را به صورت تمام اتوماتیک Change Over ، سنکرون ساز با برق شبکه مجهز کرده و خریداری نمایید.

* از لحاظ مصرف سوخت تمامی موتورهای دیزل پرکینز انگلیسی موجود در ایران با توجه به توان زیر بار رفته تعیین می شوند.

* تمامی دیزل پرکینز انگلیسی به صورت اورجینال ساخت کشور انگلستان می باشند .

*تمامی این دیزل ها دارای یک سال یا به عبارتی ۱۲۰۰ ساعت کاری گارانتی موتوری و همچنین 2 سال گارانتی کوپله و شاسی می باشند. این محصولات دارای 15 سال خدمات پس از فروش نیز هستند.

می توان گفت از دیزل پرکینز انگلیسی برای کاربرد ها و مصارف متفاوت استفاده می شود،برای مثال در زمینه کشاورزی و یا در زمینه ساخت و ساز و همچنین در زمینه نیروگا های دریایی برای استفاده از برق استفاده می شوند. گفتنی است که دیزل زنراتور پرکینز و موتورهای آنها پیچیده ترین برنامه های کاربردی را نیز اداره می کنند و این از ویژگی های این دستگاه می باشد. چرا که این دستگاه با کیفیت می تواند تمام فعلیت ها را با سرعت عمل انجام دهد.

می توانید از نمایندگی های موجود ما در مورد قیمت دیزل پرکینز انگلیسی استعلام قیمت کنید و در صورت تمایل با کارشناسان ما و متخصصان در این زمینه صحبت کرده و نیاز خود را مطرح کنید تا آن ها بتوانند دستگاه دیزل پرکینز انگلیسی مناسب را به شما معرفی کنند.

جهت مشاوره درباره دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس نیز میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.

saadico

برای استعلام قیمت محصولات ، حتما همین الان با ما تماس بگیرید

02133112133

محصولات مرتبط