دیزل ژنراتور و اجزای آن


دیزل ژنراتور دستگاهی است که انرژی مکانیکی به دست آمده از یک منبع خارجی را به انرژی الکتریکی قابل استفاده ، تبدیل می نماید.

دیزل ژنراتور جهت تامین جریان الکتریکی است، که در هنگام قطع برق و جلوگیری از انقطاع از فعالیت های روزانه و یا اخلال در فعالیت های کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد.
دیزل ژنراتور در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور و عمل یک دیزل ژنراتور به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی می کنیم.

برای اطلاع از دیزل ژنراتور بالدوین به صفحه مورد نظر به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.


اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور
اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور را می توان به صورت شکل زیر تقسیم بندی کرد: دینام (ژنراتور ) سیستم های سوخت (تانک دیزل ژنراتور) رگولاتور ولتاژ سیستم های خنک کننده و اگزوز سیستم های روانکاری شارژر باتری کنترل پنل مجمع اصلی / قاب (شاسی دیزل ژنراتور)
"تیم انرژی گستر سعدی با اتکا بر دانش، تخصص و بهره مندی از نیروهای متخصص و متعهد خود، پاسخگوی نیازمندی های مشتریان در زمینه مشاوره خرید، طراحی، تامین، نصب، راه اندازی و ارائه خدمات پس از فروش از قبیل سرویس و نگهداری میباشد."

جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان، با ما تماس بگیرید. 02133945703-4

saadico

ریشه/لیست مقالات

دیزل ژنراتور چیست؟

1398-11-14

[(bold)|دیزل ژنراتور] همان طور که از اسمش مشخص می باشد متشکل از یک موتوردیزل قدرتمند و یک ژنراتور (ALTERNATOR) یا آلترناتور می باشد.