ژنراتور استمفورد

ژنراتور استمفورد

ژنراتور استمفورد یکی از محصولات پرکاربردی است که در انگلستان تولید می گردد. کمپانی استمفورد، دارای بیش از 100 سال سابقه در زمینه تولید ژنراتور می باشد. این کمپانی تولید کننده انواع ژنراتور استمفورد است و با نام تجاری Cummins Generator Technologies یا (Newage AVK) ژنراتور های با کیفیت طراحی می کند.

saadico

ژنراتور استمفورد

ژنراتور استمفورد یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که بسیاری از صنایع و حتی ساختمان های مسکونی به آن نیاز دارند. این دستگاه می تواند در زمان قطعی برق به کمک شما آید و برق تجهیزات ساختمان را تامین کند. ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی به یک  ژنراتور نیاز دارند. آن ها با کمک ژنراتور از خرابی و آسیب به تجهیزات جلوگیری می کنند. در ادامه درباره اهمیت استفاده از دستگاه، انواع آن و تعمیرات و نگهداری ژنراتور بیشتر صحبت می کنیم.

اهمیت استفاده از ژنراتور استمفورد

برق یکی از مهم ترین ارکان زندگی برای همه انسان هاست. چه در منزل و چه در کسب و کار های مختلف، به برق نیاز است. گاهی اوقات قطعی برق ضرر های جبران ناپذیری به تجهیزات و ساکنین وارد می کند. به جز کسب و کار ها، ساختمان های مسکونی و خانواده ها هم برای گذراندن زندگی روزمره به برق نیاز دارند. این جاست که اهمیت ژنراتور ها پر رنگ می شود. ژنراتور ها یکی از تجهیزات کاربردی هستند که در زمان قطعی برق در خانه یا صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها می توانند احساس آرامش خاطر و امنیت شما را فراهم کنند. ژنراتور خصوصا در زمان قطعی برق بسیار مفید واقع می شود. هر نوع ساختمانی که با برق کار کند به یک دستگاه ژنراتور استمفورد نیاز دارد. ژنراتور از اختلال در کار بیمارستان ها، رستوران ها و بسیاری از صنایع دیگر جلوگیری می کند. تامین برق از طریق اصل الکترومغناطیسی اتفاق می افتد. انرژی مکانیکی در این دستگاه با حرکت هادی الکتریکی به دست می آید. ژنراتور استمفورد می تواند انرژی مکانیکی را با چند منبع گازوئیل، گاز، باد و توربین آبی به دست آورد. این دستگاه متناسب با نیاز شما انواع مختلفی دارد.

انواع ژنراتور

همانطور که گفتیم در صنایع مختلف از ژنراتور استمفورد استفاده می شود. از همین رو شرکت های تولید کننده، این دستگاه را در شکل و ساختار های متفاوت تولید می کنند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. برای اینکه بتوانید دستگاه مورد نظرتان را پیدا کنید، باید با آن ها آشنا شوید.

قابل حمل

یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع ژنراتور ها، ژنراتور استمفورد قابل حمل است. این دستگاه خیلی راحت می تواند برق موقت یک ساختمان مسکونی یا کسب و کار کوچک را تامین کند. این دستگاه اندازه ای نسبتا کوچک دارد ولی به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند نیروی برق دستگاه های خانگی را تامین کند. منبع انرژی ژنراتور قابل حمل، سوخت های دیزلی و گاز طبیعی است.

معکوس کننده

دستگاه های ژنراتور معکوس کننده از طریق یک مدار الکترویکی آهنربایی کار می کنند. این دستگاه ها برای خارج کردن و رساندن جریان الکتریکی سه فرایند را طی می کنند. وارونگی در این دستگاه سبب انتقال جریان ثابت انرژی به تاسیسات یا دستگاه شما می شود. این دستگاه می تواند به طور خودکار متناسب با نیاز تجهیزات یا ساختمان شما تنظیم شود. یکی از مهم ترین مزایای این نوع ژنراتور این است که بدون سر و صدا کار می کند. معمولا از این دستگاه برای ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

اضطراری

یک ژنراتور اضطراری همانطور که از نامش پیداست در شرایط اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال بیمارستان ها به یکی از این دستگاه های ژنراتور اضطراری نیاز دارند. به محض اینکه برق قطع می شود، ژنراتور اضطراری شروع به کار می کند. این ژنراتور آماده به کار است و به صورت خودکار فعالیت خود را آغاز می کند تا برق دستگاه و تجهیزات مورد نیاز شما را تامین کند. منبع این نوع ژنراتور گاز طبیعی یا پروپان مایع است. به یاد داشته باشید که دستگاه ژنراتور اضطراری می تواند مدتی طولانی برای چند هفته بدون نیاز به سوخت گیری کار کند. دستگاه ژنراتور مورد بحث به طور خودکار و هفتگی خودش را چکاپ می کند تا از ظرفیت آن برای تامین برق تجهیزات و ساختمان اطمینان حاصل شود.

دستگاه هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، یکی از انواع دسته بندی ها برای ژنراتور است. در یک دسته بندی دیگر دستگاه ژنراتور برق بر اساس سوختی که مورد استفاده قرار می گیرد، دسته بندی می شود. برخی از دستگاه های ژنراتور به بنزین مایع نیاز دارند و برخی دیگر با استفاده از سوخت های تجدید پذیر کار می کنند. انتخاب هر یک از آن ها بر اساس میزان دسترسی به سوخت و قیمت آن کاملا متفاوت است.

مراقبت و تعمیرات دستگاه ژنراتور استمفورد

ژنراتور های استمفورد مانند هر دستگاه دیگری به تعمیرات و نگهداری در طول زمان نیاز دارند. مراقبت و داشتن یک برنامه برای نگهداری از دستگاه ژنراتور یک امر مهم و ضروری به حساب می آید. هر چقدر هم یک دستگاه ژنراتور استمفورد گران قیمت و مفید باشد، بدون برنامه منظم جهت نگهداری و تعمیرات بی فایده است و نمی تواند به خوبی خدمات مورد نیاز شما را ارائه کند. در صورتی که در مراقبت و تعمیرات دستگاه ژنراتور دقت داشته باشید، بر طول عمر آن می افزایید.


ژنراتور STAMFORD

STAMFORD یکی از انواع شرکت های تولید کننده ژنراتور است. ژنراتور های برق در تامین برق ساختمان ها و صنایع مختلف نقش مهم و تعیین کننده ای دارند. آن ها در طراحی و با ظرفیت های متفاوت در بازار وجود دارند تا بتوانند نیاز های کسب و کار های مختلف را تامین کنند. در ادامه درباره انواع ژنراتور و نحوه انتخاب آن ها صحبت می کنیم.

انواع ژنراتور ها

برای اینکه با ژنراتور STAMFORD بیشتر آشنا شوید، باید انواع این دستگاه را بشناسید. دستگاه ژنراتور در ساختمان ها و صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه می تواند در زمان های قطعی برق یا عدم دسترسی به منبع برق، برق تجهیزات و ساختمان شما را تامین کند. وجود این دستگاه در بسیاری از ساختمان ها و شرایط ضروری تلقی می شود. انواع ژنراتور را در ادامه به شما معرفی می کنیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید.

ژنراتور پشتیبان خانگی

ژنراتور های پشتیبان خانگی یک منبع با دوام، برای قطعی برق در طولانی مدت هستند. این قطعی برق ممکن است ناشی از طوفان یا مشکلات فنی باشد. در این شرایط خانه به یک دستگاه ژنراتور تامین کننده برق نیاز دارد. یک ژنراتور پشتیبان خانگی در قسمت حیاط خانه قابل نصب و استفاده است. این دستگاه می تواند انرژی برق مورد نیاز شما را تا زمانی که منبع سوخت اجازه می دهد تامین کند. به یاد داشته باشید که منبع سوخت دستگاه ژنراتور باید به صورت منظم بررسی شود و از کافی بودن آن اطمینان حاصل شود. دستگاه ژنراتور با سوخت گازوئیل یا پروپان مایع تامین می شود. هرگونه نشتی یا نیاز به تامین سوخت باید به صورت منظم بررسی شود. این دستگاه به بهترین نحو می تواند در برق رسانی خانه یا کسب و کار شما کمک کننده باشد. وقتی برق قطع می شود، یک سوئیچ به صورت خودکار انتقال برق را از منبع اصلی قطع می کند و دستگاه ژنراتور شروع به کار می کند. در ادامه وقتی برق شهری وصل می شود، منبع تامین برق به حالت اصلی بر می گردد و از ژنراتور جدا می شود. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که ژنراتور به صورت مداوم ساعت ها کار کند، به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد. 

قیمت ژنراتور پشتیبان

میزان ورودی و خروجی یک دستگاه ژنراتور تاثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد. برای اینکه ژنراتور به خوبی کار کند باید از افراد حرفه ای در این زمینه برای نصب کمک بگیرید. این فرد باید مهارت های برق کاری و لوله کشی را داشته باشد. برای اینکه ژنراتور مورد نظر خود را خریداری کنید، نیاز های خانواده یا اعضای ساختمان را در نظر بگیرید. هر یک از انواع ژنراتور با ظرفیت ورودی و خروجی مختلف، می توانند در جای خاصی مورد استفاده قرار گیرند. 

ژنراتور اضطراری

ژنراتور اضطراری در دو نوع جریان متناوب و جریان مستقیم در بازار وجود دارد. این دستگاه در ساختمان هایی مهم مثل بیمارستان و درمانگاه استفاده می شود. در مواقعی که برق قطع می شود، دستگاه های مهم یک درمانگاه یا بیمارستان هم قطع می شوند. برای اینکه از این کار جلوگیری شود، استفاده از ژنراتور STAMFORD ضروری است. 

ژنراتور قابل حمل

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، قابلیت جا به جایی را دارد و در هر مکانی قابل استفاده است. شما می توانید از دستگاه ژنراتور قابل حمل در زمان تفریح، محل کار یا حیاط ساختمان استفاده کنید. قیمت یک ژنراتور قابل حمل از یک ژنراتور اضطراری کمتر است. از همین رو مقرون به صرفه تر از دیگر دستگاه های ژنراتور به حساب می آیند. در ضمن بر خلاف ژنراتور اضطراری به نصب آن نیازی نیست و هر کسی می تواند آن را در محل مورد نظرش قرار دهد. 

انتخاب ژنراتور STAMFORD

در این مقاله درباره انواع دستگاه های ژنراتور و کاربرد هر یک از آن ها صحبت کردیم. دستگاه های ژنراتور از تجهیزات ضروری برای بسیاری از ساختمان ها و کسب و کار ها به حساب می آیند. سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که بهترین گزینه برای آن ها کدام است؟ بهترین کار این است که ابتدا به بودجه خود توجه کنید. بودجه یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خرید ژنراتور است. چقدر حاضر هستید برای خرید ژنراتور هزینه کنید و آیا آمادگی خرید یک ژنراتور گران قیمت را دارید؟ به جز هزینه اولیه خرید، باید هزینه نصب و تعمیرات هم در نظر بگیرید. به این منظور باید از افراد حرفه ای کمک بگیرید. چه به صورت منظم از ژنراتور استفاده کنید و چه فقط در زمان قطعی برق به سراغ آن بروید، باید در نگهداری و تعمیرات آن بکوشید. هر چقدر تعمیر و نگهداری آن بهتر انجام شود، دوام و طول عمر دستگاه هم افزایش پیدا می کند. ژنراتور STAMFORD یا هر نوع ژنراتور دیگر همچون یک سرمایه گذاری مهم و مطمئن برای کسب و کار شما به شمار می رود. 


قیمت ژنراتور استمفورد

قیمت ژنراتور استمفورد به چه عواملی بستگی دارد؟ شاید این سوال از اولین دغدغه های یک مشتری باشد. در صورتی که قصد خرید یک ژنراتور را دارید، باید به فاکتور های خاصی توجه کنید. اندازه ژنراتور، جنس بدنه، قدرت آن و بسیاری دیگر از فاکتور ها در قیمت این دستگاه نقش دارند. هزینه نصب و تعمیر هم از دیگر عوامل موثر بر قیمت است. عواملی مثل تعمیر و نگهداری در بلند مدت خود را نشان می دهند. در صورتی که برای تعمیر و نگهداری یک برنامه دقیق و قابل توجه داشته باشید، دوام و طول عمر دستگاه ژنراتور تضمین می شود. در ادامه درباره این دستگاه و عوامل موثر بر قیمت آن بیشتر صحبت می کنیم.

ماهیت ژنراتور استمفورد

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که ماهیتت ژنراتور چیست؟ ژنراتور دستگاهی است که به عنوان منبع تغذیه برق در صنایع مختلف استفاده می شود. این دستگاه یکی از ضروریات برای بسیاری از کسب و کار هاست. دستگاه های صنعتی در اثر قطع و وصل شدن مکرر برق، دچار مشکلاتی جبران ناپذیر می شوند. با استفاده از ژنراتور می توانید از این خسارت ها جلوگیری کنید. معمولا اجزای یک دستگاه ژنراتور، موتور دیزل، ژنراتور و کنترلر است. 

قیمت ژنراتور استمفورد و عوامل موثر بر آن

قیمت ژنراتور استمفورد را به عنوان یکی از نمونه های ژنراتور در نظر می گیریم. به طور کلی این دستگاه در پیکربندی و با برند های مختلفی تولید می شود. این دو عامل از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت دستگاه است. این نکته را در نظر داشته باشید که توان موتور دیزل ژنراتور باید بیشتر از قدرت ژنراتور باشد یا حداقل با آن برابر باشد. برخی از افراد این تصور اشتباه را دارند که هر چقدر ژنراتور قدرتمند تر باشد، برق بیشتری هم تولید می کند؛ در حالیکه چنین نیست. برای اینکه در این زمینه انتخاب درستی داشته باشید، به مشورت با فروشنگان یا مشاوران فکر کنید. یکی دیگر از چیز هایی که باید به آن دقت کنید، جنس بدنه است. معمولا از آهن و فولاد برای ساخت دستگاه ژنراتور استفاده می شود. آهن و فولاد 2 تا از رایج ترین و مقاوم ترین مواد اولیه ای هستند که در صنایع مختلف به وفور استفاده می شوند. بهترین زمان برای خرید ژنراتور استمفورد در فصل هایی است که قطعی برق چندان وجود ندارد. 

کاربرد ژنراتور استمفورد

همانطور که می دانید از ژنراتور به عنوان یک منبع تغذیه برق استفاده می شود. خصوصا در مناطق دور افتاده ای که توزیع برق به خوبی انجام نمی شود، استفاده از این دستگاه رایج است. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، برند خود را انتخاب کنید. تولید کننده های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که به طراحی و تولید ژنراتور ها مشغول هستند. آن ها نیاز شما را شناسایی کرده اند و متناسب با آن محصولاتی را به بازار عرضه می کنند. به یاد داشته باشید که هر چقدر قیمت فولاد افزایش پیدا کند، قیمت ژنراتور استمفورد هم بیشتر می شود. نکته دیگر بررسی قدرت ژنراتور است. ژنراتور ها با توانایی تولید برق خاصی طراحی می شوند. انتخاب هر یک از آن ها به نیاز شما و بزرگی کسب و کار بستگی دارد. 

تعمیر و نگهداری ژنراتور استمفورد 

شاید بد نباشد که بگوییم هزینه تعمیرات و نگهداری را به عنوان یکی از عوامل موثر بر قیمت ژنراتور استمفورد در نظر بگیرید. دستگاه های صنعتی به مراقبت و نگهداری مرتب نیاز دارند. از همین رو باید این هزینه ها را هم در نظر بگیرید. نگهداری و تعمیرات از مهم ترین کار ها پس از خرید دستگاه ژنراتور هستند. عوامل مختلفی در یک ژنراتور وجود دارد که بر تعمیرات این دستگاه اثر می گذارد. مدل دستگاه، محل ژنراتور(سقف، زیرزمین، پارکینگ، فضای باز)، نقاط اتصال الکتریکی و دسترسی به اتاق از جمله این فاکتور های موثر بر قیمت است. در طراحی و استفاده از ژنراتور محدودیتی از جهت اندازه وجود ندارد. در خصوص محل نصب ژنراتور باید گفت، بهترین مکان برای آن، فضای باز است. معمولا وقتی دستگاه را در فضای باز نصب می کنید، قیمت ژنراتور استمفورد برای تعمیر و نگهداری کم تر می شود. ژنرانور هایی که روی پشت بام نصب می شوند، هزینه کمتری برای نصب خواهند داشت. علاوه بر آن نصب و جای گیری ژنراتور در فضای پارکینگ هم گزینه خوبی می تواند باشد. در نظر داشته باشید که پس از خرید دستگاه ژنراتور حتما به محل نصب آن فکر کنید و در صورت لزوم آن را با مشاور خود در میان بگذارید. یک ژنراتور باید در یک فضای تمیز و بدون نیاز به تخریب دیوار قرار بگیرد. در غیر این صورت هزینه های اضافی برای دسترسی به آن به شما تحمیل می شود. به یاد داشته باشید که آلودگی و زباله در فضای اتاق می تواند باعث آسیب به دستگاه ژنراتور شود. در صورتی که در اطراف ژنراتور زباله و گرد و غبار جمع شود، دستگاه آن ها را می مکد و به سیستم خنک کننده آسیب می رساند. این سیستم خنک کننده عضو مهمی در دستگاه است و باید از آن مراقبت شود. 

این مطلب را حتما مطالعه کنید: ديزل ژنراتور بادوان